Kardeşim

Garip bir mesele içindesin kardeşim

Telaşın sarmış dört bir yanını

Oysa o sabahlara geç kalmasaydın

Tadabilirdin zamanın geniş ferahını

Ve içinde yeşeren huzuru.

Lakin sen zehir gibi sarhoşsun kardeşim

Yürüdü'nü bilmiyor zigzag çiziyorsun hayata

Öyle sapmalara girmesen kardeşim

Ne şu taşa takılacak, ne çamuru tadacak

Ne de yolunda hüsran olacaksın.

Böyle bir garip şiir yazmak da zor kardeşim

Yarını düşünmeden halletmek lazım şu meleti

Sonra birde biraz sevgiyi bırakmak 

Sevgiyi bırakmak olmaz ya da kardeşim

Sevgiyle sâdığım ben yürüdüğüm yollara

Ve tutuşmalı yüreğim ateşleyici bir aşkla

Sevgi keyifli mesele kardeşim

Ve güzergahta trenin yolcusu kadar manalı...

Yorumlar