Garip bir mesele içindesin kardeşim
Telaşın sarmış dört bir yanını
Oysa o sabahlara geç kalmasaydın
Tadabilirdin zamanın geniş ferahını
Ve içinde yeşeren huzuru.
Lakin sen zehir gibi sarhoşsun kardeşim
Yürüdü'nü bilmiyor zigzag çiziyorsun hayata
Öyle sapmalara girmesen kardeşim
Ne şu taşa takılacak, ne çamuru tadacak
Ne de yolunda hüsran olacaksın.
Böyle bir garip şiir yazmak da zor kardeşim
Yarını düşünmeden halletmek lazım şu meleti
Sonra birde biraz sevgiyi bırakmak
Sevgiyi bırakmak olmaz ya da kardeşim
Sevgiyle sâdığım ben yürüdüğüm yollara
Ve tutuşmalı yüreğim ateşleyici bir aşkla
Sevgi keyifli mesele kardeşim
Ve güzergahta trenin yolcusu kadar manalı...
Yorumlar
Yorum Gönder