Gün doğmadan bir sabaha uyandım
Kulağım-da martı naraları
Ve gemi motoru
Balkonumda biraz ufak, yavru bir karga.
Ustam Sait de öyle dememiş miydi zaten
"Her şeyi aşmış bir insan olarak gitmek"
Her şeyi aşmak ustam, her şeyi aşmak
Ardımızda bırakmak lazım.
Uzun soluklu bir ağlama senfonisini
Buna eşlik kendinle kavgayı
Ardında bırakmak.
Ardında bırakmak ve gitmek
Ve tekrar adam olmak
Tekrar ağlayacak hallere düşmek
Saklanmak
Kaçmak
Kaçmak ve tekrar
Bir yalnızlık uğultusunda adam olmak gerek.
Adam olmak
Adam olmak budur
Her vakit kendini unutmak
Ve sonra
Yalın bir gece
Yalnızlığın gölgesinde duymak
Sonra dövmek
Sonra söz etmek
Sonra işitmek
Sonra yanıtlamak kendini
Kimsesiz acının içinden çıkmak
Ve haykırmak
Ve tekrar var olmak demektir
Yorumlar
Yorum Gönder