Bir Vaziyet



Ateşin yüreğimden çıkıp da
göğüsümü sardığını hissettiğim anlarda,
seni hatırlar ve bir feryad ederim zihnime.
sevgine bir boyun eğmek;
belli bir acı olsa dahi
içime saldırmak,
seni müdafa etmek isterim korumdan.

Tanrı ne hisseder bilmem
tapar saygına inanırım Nokta Hanım.
bilmem bu şiiri yazmak ne doğrudur,
doğrular ölmedi mi yüreğim?
ah benim garip doğrularım, sevdam
senden af dilerim katlettim seni;
ve sevdanın büyü tesirinde yaşamaktayım yaşanmayan anlarımı

Zarifliğin iri bir hali yürekten kopan hislerin
anlaması mümkünatsız bir vaziyet yazım gibi.
yüreği olan bir varlık değilim oysa ki;
hayatı öyle görmek nasip olmadı,
anlamayı beceremedim hisselerimi;
ne olur demek, affet demek, sana haykırmak
ırmağın akan suyunu nasıl durdurur mu şimdi?
manalı arzunun çabası olacaksın yüreğimde.

Yorumlar